O nas

Pro-forma.pl, to indywidualne sesje treningu personalnego prowadzone przez dyplomowanego instruktora/trenera personalnego. Specjalizujemy się w treningu siłowym i kulturystycznym. Ukończone szkolenia z zakresu modułów treningu crossfit, treningu plyometrycznego, funkcjonalnego oraz mobilizującego, stanowią doskonałe uzupełnienie powyższych specjalizacji. Rozległa wiedza z zakresu układania indywidualnych planów treningowych oraz żywieniowych, stanowi zaś swoistą podstawę, fundament, pod budowę świetnej formy oraz osiągania zamierzonych celów naszych podopiecznych

Na co stawiamy i jakie metody wykorzystujemy w pracy z naszymi podopiecznymi?

W treningach z podopiecznymi, zarówno w okresach budowania masy mieśniowej jak i redukcji tkanki tłuszczowej jesteśmy zagorzałymi zwolennikami stosowania metody FBW (Full Body Workout). Stawiamy nacisk na wykonywanie ćwiczeń wielostawowych z użyciem tzw. wolnego ciężaru oraz wszystkich tych metod, które bazują na wykorzystaniu wagi własnego ciała. W zależności od założeń makrocyklu treningowego uważamy za zasadne naprzemienne stosowanie protokołów/metod treningowych, budujących siłę, tych promujących budowanie fuzji siły i masy mięśniowej jak np. protokół HST (Hypertrophy Specific Trening) oraz tych stanowiących niejako ostatni szlif, kładących nacisk na separację poszczególnych struktur umięśnienia na końcowym etapie redukcji tkanki tłuszczowej. Ale bez obaw, nie podążamy za modą, trening dzielony tzw. SPLIT, czyli bezapelacyjny król treningu kulturystycznego ma się u nas dobrze, szczególnie, gdy ustalamy periodyzację dla nasłabszej grupy/detalu umięśnienia. Treningi siłowe uzupełniamy indywidualnie dopasowanymi protkołami treningów aerobowych i anareobowych. Skąd tyle metod, dziwnych skrótów, niezrozumiałych na pierwszy rzut oka pojęć? Jesteśmy zdania, że tylko odpowiednie połącznie różnorodych metod, odpowiednio zbilansowanej diety oraz suplementacji, pomaga przełamać nawet najbardziej oporną stagnację i jest warunkiem dalszego rozwoju formy naszych podopiecznych.



O Tobie

Każdy z nas miał, ma lub będzie miał swój powód by rozpocząć pracę nad sobą. Dla nas nie liczy się powód dla którego znaleźliście się na tej stronie. Dla nas liczy się cel, który chcecie, przy naszym skromnym udziale osiągnać. Trener - podopieczny, to dobre i obrazowe określenie naszej przyszłej relacji. Relacji, która by mogła zaistnieć wymaga od podopiecznego podjęcia kilku kroków w trosce o jego bezpieczeństwo.

Osoby zainteresowane treningiem personalnym powinny dostarczyć:

1. Zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do uprawiania sportu, które jest warunkiem obligatoryjnym podjęcia naszej współpracy. Bezpieczeństwo i Twoje zdrowie jest dla nas kwestią absolutnie priorytetową,

2. Zaświadczenie/informację na temat schorzeń układu sercowo-naczyniowego oraz przebytych urazów związanych z układem kostnym, jeśli takowe wystąpiły/występują.

Osoby zainteresowane planem żywieniowym:

1. Wyniki badań/informację dotyczące domniemanych/występujących chorobach/zaburzeniach metabolicznych takich jak: cukrzyca, insulinooporność, hipoglikemia reaktywna, celiakia itp. Aby bodziec treningowy przyniósł zamierzony efekt, musimy mieć pewność, że stosowana dieta jest skuteczna oraz, że nie stanowi dla Ciebie dodatkowego obciążenia/zagrożenia. Szczegółowe informację na temat tego jakie konkretnie badania będziesz musiał/a wykonać, otrzymasz od trenera przy okazji wstępnej konsultacji, po przeprowadzonym wywiadzie.



O naszej współpracy

Chcąc użyć trzech słów cechujących nasze podejście do pracy z podopiecznymi, nazwalibyśmy je kompleksową opieką trenerską. Co przez to rozumiemy?

1.Indywidualnie sesje treningu personalnego, w jednym z najlepiej wyposażonych klubów fitness w centrum Wrocławia

2. Indywidualnie dopasowany plan żywieniowy uwzględniający Twój cel treningowy oraz wszelkie choroby/zaburzenia metaboliczne, jeśli takowe występują,

3. Indywidualnie dopasowany plan treningowy uwzględniający Twoje założenia oraz bardzo szczegółowy instruktaż metodyki wykonywania poszczególnych ćwiczeń,

4. Aktywną asystę/asekurację podczas sesji treningowych, sesji mobilizujących. Pomiary tętna, pomiary czasu pomiędzy poszczególnym seriami, wsparcie oraz motywację. Wszystko po to, by jak najlepiej wypełnić założenia treningowe, tak by Twój wysiłek przyniósł jak najszybciej wymierny i zauważalny efekt.



Do zobaczenia, pro-forma.pl

kontakt