O nas

Pro-forma.pl, ujmując rzecz najogólniej, to indywidualne sesje treningu personalnego prowadzone przez dyplomowanego instruktora/trenera personalnego. Specjalizujemy się w treningu siłowym i kulturystycznym. Swoją ofertę uzupełniamy o opracowany autorski program ćwiczeń treningu wzmacniającego i ogólnorozwojowego dla kobiet. Ukończone szkolenia z zakresu modułów treningu crossfit, treningu plyometrycznego, funkcjonalnego oraz mobilizującego, stanowią gwarancję wszechstronnej wiedzy specjalistycznej oraz doskonałe uzupełnienie powyższych specjalizacji. Rozległa wiedza z zakresu układania indywidualnych planów treningowych oraz suplementacyjnych, stanowi zaś swoista podstawę, fundament, pod budowę świetnej formy oraz osiągania zamierzonych celów przez naszych klientów

Na co stawiamy i jakie metody wykorzystujemy w pracy z naszymi podopiecznymi?

W treningach z podopiecznymi stawiamy nacisk na wykonywanie ćwiczeń wielostawowych z użyciem tzw. wolnego ciężaru oraz wszystkich tych metod, które bazują na wykorzystaniu wagi własnego ciała. W zależności od założeń makrocyklu treningowego uważamy za zasadne naprzemienne stosowanie protokołów budujących siłę, tych będących fuzją siły i masy mięśniowej jak np. protokół HST(Hypertrophy- Specific Training), oraz tych programowanych stricte pod hipertrofię mięśni. Ponadto, zarówno w okresach budowania masy mieśniowej jak i redukcji tkanki tłuszczowej jesteśmy zagorzałymi zwolennikami stosowania metody FBW (Full Body Workout). Nie podążamy za modą, w pracy z podopiecznymi nie zrezygnowaliśmy z bezapelacyjnego króla treningu kulturystycznego. Zgadza się, trening dzielony tzw. SPLIT ma się u nas dobrze, szczególnie, gdy ustalamy periodyzację dla nasłabszej grupy/detalu umięśnienia. Skąd tyle metod, dziwnych skrótów, niezrozumiałych na pierwszy rzut oka pojęć? Jesteśmy zdania, że tylko odpowiednia fuzja, połączenie różnorodych bodźców/metod treningowych, zbilansowanej diety oraz suplementacji, pomaga przełamać stagnację i jest warunkiem dalszego rozwoju formy naszych klientów. W pracy z podopiecznymi przywiązujemy ogromną wagę do techniki wykonywanych ćwiczeń, gorąco zachęcając ich do progresu, tak w intensywności, jak i objętości treningowej.



O Tobie

Każdy z nas miał, ma lub będzie miał swój powód by rozpocząć pracę nad sobą. Dla nas nie liczy się powód dla którego znaleźliście się na tej stronie. Dla nas liczy się cel, który chcecie, przy naszym skromnym udziale osiągnać. Trener - podopieczny, to dobre i obrazowe określenie naszej przyszłej relacji. Relacji, która by mogła zaistnieć wymaga od podopiecznego podjęcia kilku kroków w trosce o jego bezpieczeństwo.

Osoby zainteresowane treningiem personalnym powinny dostarczyć:

1. Zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do uprawiania sportu, które jest warunkiem obligatoryjnym podjęcia naszej współpracy. Bezpieczeństwo i Twoje zdrowie jest dla nas kwestią absolutnie priorytetową,

2. Zaświadczenie/informację na temat schorzeń układu sercowo-naczyniowego oraz przebytych urazów związanych z układem kostnym, jeśli takowe wystąpiły/występują.

Osoby zainteresowane planem żywieniowym:

1. Wyniki badań/informację na temat występujących chorób/zaburzeń metabolicznych takich jak: cukrzyca, insulinooporność, hipoglikemia reaktywna, celiakia itp. Aby bodziec treningowy przyniósł zamierzony efekt, musimy mieć pewność, że stosowana dieta jest skuteczna oraz, że nie stanowi dla Ciebie dodatkowego obciążenia/zagrożenia.



O naszej współpracy

Chcąc użyć trzech słów cechujących nasze podejście do pracy z podopiecznymi, nazwalibyśmy je kompleksową opieką trenerską. Co przez to rozumiemy?

1.Indywidualnie sesje treningu personalnego w wybranym przez Ciebie miejscu: klubie fitness, siłowni, Twoim domu lub plenerze,

2. Indywidualnie dopasowany plan żywieniowy uwzględniający Twój cel treningowy oraz wszelkie choroby/zaburzenia metaboliczne, jeśli takowe występują,

3. Indywidualnie dopasowany plan treningowy uwzględniający Twoje założenia oraz bardzo szczegółowy instruktaż metodyki wykonywania poszczególnych ćwiczeń,

4. Aktywną asystę/asekurację podczas sesji treningowych, sesji mobilizujących/rozluźniających. Pomiary tętna, pomiary czasu pomiędzy poszczególnym seriami, wsparcie oraz motywację.Wszystko po to, by jak najlepiej wypełnić założenia treningowe, tak by Twój wysiłek przyniósł jak najszybciej wymierny i zauważalny efekt.



Do zobaczenia, Hubert Jakubowski

kontakt