O mnie

„Niegdyś sport drużynowy uprawiany na wysokim poziomie, dziś sport indywidualny uprawiany z fanatycznym wręcz zacięciem”. Ale bez obaw, nie należę do tych trenerów z perfekcyjnie wystylizowaną fryzurą. Po drodze było sporo destrukcji i nałogów. Była narastająca frustracja, były nieprzebrane pokłady gniewu, nieuzasadnionej nienawiści do świata i ludzi. Dziś, mimo że uprawiam już zgoła inną dyscyplinę, obserwuję jak miejsce wszystkich negatywnych emocji ponownie zajęła wielka pasja. Pasja, którą od dłuższego czasu dzielę się z moimi podopiecznymi.

Teraz kilka słów na temat moich kompetencji oraz metod pracy z podopiecznymi:

1. Posiadam międzynarodowe uprawnienia trenerskie,

2. Specjalizuję się w treningu siłowym,

3. Ukończyłem szkolenia z modułów treningu crossfit, treningu plyometrycznego, funkcjonalnego oraz mobilizującego,

4. Posiadam rozległą wiedzę z zakresu planów dietetycznych oraz suplementacji.

W treningach z podopiecznymi stawiam nacisk na wykonywanie ćwiczeń wielostawowych z użyciem tzw. wolnego ciężaru oraz wszystkich tych metod, które bazują na wykorzystaniu wagi ciała. W zależności od założeń makrocyklu treningowego uważam za zasadne naprzemienne stosowanie metod HST (Hypertrophy- Specific Training) oraz FBW (Full Body Workout) nie rezygnując przy tym z klasycznego treningu dzielonego tzw. „SPLITU”. Jestem zdania, że stosowanie tej metody jako uzupełnienie dwóch pierwszych jest szczególnie przydatne w przypadku ustalenia periodyzacji na daną grupę/detal umięśnienia. W pracy z podopiecznymi przywiązuję ogromną wagę do techniki wykonywanych ćwiczeń, gorąco zachęcając ich do progresu, tak w intensywności, jak i objętości treningowej.



O Tobie

Dlaczego w zakładce "O mnie" wspomniałem o gniewie i destrukcji? Każdy z nas miał, ma lub będzie miał swój powód by rozpocząć pracę nad sobą. Chcę, żebyście zrozumieli, że przyczyna dla której znaleźliście się na tej stronie, nie jest dla mnie istotna. Liczy się bowiem cel, który Chcecie z moją pomocą osiągnąć. Ja natomist oceniając fachowo Waszą sylwetkę, komponując dietę i układając indywidualny plan treningowy pomogę Wam w jego osiągnięciu.

Osoby zainteresowane treningiem personalnym powinny dostarczyć:

1. Zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do uprawiania sportu, które jest warunkiem obligatoryjnym podjęcia naszej współpracy. Bezpieczeństwo i Twoje zdrowie jest dla mnie kwestią absolutnie priorytetową,

2. Zaświadczenie/informację na temat schorzeń układu sercowo-naczyniowego oraz przebytych urazów związanych z układem kostnym, jeśli takowe wystąpiły/występują.

Osoby zainteresowane planem żywieniowym:

1. Wyniki badań/informację na temat występujących chorób/zaburzeń metabolicznych takich jak: cukrzyca, insulinooporność, hipoglikemia reaktywna, celiakia itp. Aby bodziec treningowy przyniósł zamierzony efekt, musimy mieć pewność, że stosowana dieta jest skuteczna oraz że nie stanowi dla Ciebie dodatkowego obciążenia/zagrożenia.



O naszej współpracy

Gdybym miał użyć trzech słów cechujących moje podejście do pracy z podopiecznymi, nazwałbym je kompleksową opieką trenerską. Co przez to rozumiem?

1. Indywidualnie dopasowany plan żywieniowy uwzględniający Twój cel treningowy oraz wszelkie choroby/zaburzenia metaboliczne, jeśli takowe występują,

2. Indywidualnie dopasowany plan treningowy uwzględniający Twoje założenia oraz bardzo szczegółowy instruktaż metodyki wykonywania poszczególnych ćwiczeń,

3. Zaangażowanie z mojej strony podczas sesji treningowych. Aktywną asystę/asekurację podczas wykonywania ćwiczeń, pomiary tętna, pomiary czasu pomiędzy poszczególnymi seriami, wsparcie oraz motywację. Wszystko po to, by jak najlepiej wypełnić założenia treningowe, tak by Twój wysiłek przyniósł jak najszybciej wymierny i zauważalny efekt.



Do zobaczenia, Hubert Jakubowski

kontakt